dijous, 5 de juliol del 2007

Optimus Prime!

Doncs dit i fet. Des de que fa aproximadament un any em vaig assabentar de que s'estava ultimant la pel·lícula dels Transformers que tenia ganes de veure-la. Una sèrie d'aquelles que veia quan era petit i que volia reviure d'alguna manera.




La peli és molt senzilleta argumentalment. Hi ha dos fils (filets), per una banda, noi pamplines i freak, el típic i tòpic raret de la "High School" que acaba lligant-se a una tia espectacular, Megan Fox(tinc debilitat per les morenes), que tot i estar molt bona no aparenta els 16 anys que se suposa que hauria de tenir ni de casualitat. I per altra banda l'arribada dels Autobots i els Decepticons a la Terra en busca d'un artefacte molt poderós i les conseqüents batalles que lliuren. Batalles on, tot sigui dit, els efectes són força ben aconseguits, tot i que molt ràpids i no permeten veure massa detall i on, a part, no he estat capaç de veure ni una gota de sang (alguna rascadeta)...Tampoc és la intenció.

A destacar John Turturro, que fa un paper tontet, però amb aquella cara de xulo piscines amb que ens va deleitar a "The Big Lebowski".

La meva major crítica és que no es pot sentir cap versió de la banda sonora original de la sèrie de dibuixos i ens han posat uns temes forçats per vendre els CDs de la OST.

Qui vulgui veure una peli amb acció i on surten robots que es foten pinyes al més pur estil "Godzilla contra Gamera" ja sap què té una oferta a la cartellera. Ah, per suposat recomanada a nostàlgics!


PD: Aquests dies m'ha sorprés molt que amigues meves no tenen ni idea de que són els Transformers...però res de res, ni que parlaven "xicano" ni res. I això que són de la meva quinta.

1 comentari:

sukkus ha dit...

Jo la tinc per veure, jo també era fan de la sèrie de dibuixos. A veure si la fan per Ingolstadt, sinó me la baixaré (ups, perdó), però com el millor són els efectes, doncs no seria el mateix.

Ostia, em sorprèn el què les 25añeras ni sàpiguen què és, Bola de Drac sí ho coneixen, no? xD