dijous, 12 de juny del 2008

Franki I l'ultratjador

Últimament no sortim d'una polèmica estúpida que en caiem en una altra...o potser sóc jo que em quedo només amb els temes tontos.

Aquest és un altre inverosímil cas, juntament amb el ja famós "Èric i l'exèrcit del Fènix", en el que ens trobem que, pel que es veu, la Justícia és més efectiva per engarjolar a gent que "fereix" sensibilitats que no pas per enganxar a, per exemple, conductors que són autèntics assassins al volant.

Franki no deixa de ser, per la pinta, un típic perriflauti catalanista. Un bon dia va decidir que la millor manera de demostrar que era molt català era esgarrar un bandera espanyola. Símbol per símbol, ull per ull...Primer puntualitzar una cosa, obviament des del meu punt de vista, ser català no vol dir "odiar Espanya". Espanya és un país que és fantàstic en molts aspectes i que és una merda en tants d'altres...però quin país no ho és? Catalunya mateix està ple a rebentar d'idiotes i de bellíssimes persones. Ja ho van dir un cop "l'únic recurs inesgotable és l'estupidesa humana". Així que crec que és innecessari fer ostentació de catalanitat ferint sensibilitats al·lienes. Pots pensar que Catalunya és un territori vençut i ocupat...en algunes ocasions pot semblar així, però en l'Europa actual el camí a recórrer per aconseguir la preuada independència és un altre (ara bé, en crisis com la que estem començar a patir, tant és si ets català, com espanyol, com francès...te la fotran igual).

El que sí que em sembla injustificable és que la Justícia sigui més dura per condemnar a aquest pobre Franki per un acte tonto, però, realment inofensiu...i estiguem tenint tants problemes per controlar la delinqüència real, els conductors temeraris que posen la vida dels demés en perill, les estafes, l'injustícia en general. Què passa? Dóna més publicitat jutjar per "ultratge"?

Jo sóc incapaç d'entendre-ho...si algú em fa el favor d'explicar-m'ho li agrairé. Potser és un tema d'aconseguir vots fora de Catalunya? No ho sé! De debó! Necessito una explicació coherent.

4 comentaris:

Pau ha dit...

Hola Marc. Doncs mira quines coses de la vida. D'aquest assumpte i de molts altres que es comenten a catalunya sobre coses d'aquest tipus, per aquí a la "capital del reino patrio" ni puta idea. Primera notícia de l'existència d'aquest paio, igual que moltes de les coses que em comenten els meus col·legues quan vaig a Barcelona. Fa molts anys que visc aquí, i m'ha passat sempre, arribar a principis de les vacances d'estiu a casa, a la meva terra i flipar amb el fluxe de notícies anticatalanistes, m'empapo tot el mes, m'escalfo el cap, i quan arribo aquí a Madriz amb, com dirien per aquests indrets "con el cuchilo en la boca" resulta que aquí ningú en té ni punyetera idea de que els hi parlo. Flipant. Aquí els preocupa més que la birra estigui freda i que els hi possin la tapeta en condicions. Ara bé quan surten els catalans a la TV/ràdio/etc reivindicant els nostres drets econòmics, les nostres rendes robades, la merda d'infraestructures que tenim, i l'empobriment d'un poble emprenedor i negociant com n'hi ha hagut pocs, clar es queixen perqué som uns insolidaris de merda i uns egoistes. Ells també apoquinen lo seu, que no és poc, però tenen tot força adecentat, i per això no criden massa. Està mal repartit, ho tenim clar de tota la vida.
Total, Marc, que la revolució està bé, que lo nostre, com apuntes molt bé, és el camí d'europa, i lo nostre, nostre, són les garrofes, que deia la meva àvia, que si no, no ens podem ni pagar el menjar. No entendràn mai les nostres reivindicacions culturals.
Salut!

F ha dit...

Vols una explicació coherent? Donçs que enxampar el Franki aquest és fàcil i als altres no. Medalleta sense esforços.

Unknown ha dit...

Pues yo del Franki, si que habia leido, pero claro, en las noticias de internet y en el pais que nos llega con retraso de un dia a este pais dejado de la mano de Dios, que es Italia.
Lo que si me preguntan mucho, es si el partido politico de Esquerra Republicana, es de derecha, y digo yo, coi....no se llama Esquerra? y ademas... Republicana? pues seran de izquierdas no?
Y me dicen los Italias que aquest tius se sientan en el Parlamento Europeo con los de la Liga Nord italiana, que son mas derechas que los de derechas.... boooooh, eso si que me gustaria que me lo explicarais si es verdad....

Marc Gil ha dit...

Pues, no tengo ni idea de cómo se sientan en el Parlamento Europeo...Pero de los políticos en general no me espero nada bueno.