dilluns, 2 de juny del 2008

Electric Weekend (Dissabte)

Quin cap de setmana musical, sí senyor! Un cap de setmana on a més d'estrenar un comodíssim AVE he disfrutat de l'actuació d'un grup de la talla de Metallica. Oh, nens i nenes, quin grup.

La veritat és que els tios són uns malparits que només volen quartos i més quartos...però coi, que saben fer un concert, tot i que sigui un concert típic de la banda. Jo és la primera vegada que els veia en directe (com molta altra gent, pel que vaig observar), però la veritat és que no em va sorprendre res del que van fer. Que no vol dir que fos un mal concert.


Metallica - Nothing Else Matters

Jo, particularment, on vaig disfrutar "com un enano" va ser amb Machine Head. Tenien el handycap de tocar a l'escenari cobert, on l'acústica era pitjor. Però entre el seu so trash i les birres que ja portava al cos, es van conjurar els elements en el que es podria dir un "subidón", que després em va passar factura amb Metallica on estava un pel rebentat.


El video sembla el "Putu infern" però jo hi vaig ser com al cel. Machine Head - Imperium

Després, autobús cap a Atocha i a voltar per Madrid en busca d'aliment i beguda mentre esperàvem que obrís l'estació i agafar l'AVE de tornada.

Això sí, un ja té una edat i una certa experiéncia en Festivals metaleros...la veritat és que és el que vaig veure amb una millor organització amb diferéncia (no sé la zona d'acampada). L'única pega van ser les cues per agafar menjar i la qualitat paupèrrima d'aquest, però fins i tot a la cua el bon rotllo i les ganes de festa et feien passar una estona entretinguda. Clar que potser podrien haver tret alguna de les milers de barres de beguda per posar algun lloc extra de menjar, però de tot s'aprén.

Una experiència que s'haurà de repetir, a ser possible els dos dies perquè grups com Rage Against the Machine o Iggy Pop and The Stoges, també valen molt la pena.

2 comentaris:

Pau ha dit...

Grandiós lo del dissabte a la tarda, i històric, per mí i els meus col·legues, lo de Metallica. Quan va sonar el Harvester, el meu colega i jo ens vàrem adonar que fa vint anys, siguent uns crios la vam sentir per primera al Monster OR de BCN, amb MAiden, Anthrax,...
Teniem 15 anyets, i encara no havia sortit el "And Justice". I joder, q bons que són, per mi la millor banda.
M'en alegro de q ho disfrutesis com nosaltres. L'any q vé hi tornarem, com ho vàrem fer l'any passat a Bilbo, també brutal, per cert.
Salut.
Metal Forever

F ha dit...

Ei cabró, joder quina puta sort!!
Saps qui hi era també? El Toniet, el meu col.lega (i soci) amb una titi. Si arribo a saber que també hi anaves li donava el teu mov.
Bueno cabrit, ens veiem el dijous per fer una birra al galway??

Per cert, si no et va molar la humillació i lascivia de el pastís, jejejeje, no llegexis 9mm