diumenge, 20 de juliol del 2008

Tan malament anem de ventre?

Sóc jo o darrerament els anuncis per anar bé de ventre s'han multiplicat? L'Activia, l'antic Bio de Danone, doncs ja és un clàssic. Però se li han sumat productes tan difícils d'anunciar per la tele com els mini enemes...

No sé, estic sorprés...i clar, que és un tema que no sols comentar al cafè amb els companys de la feina. "Hola com ha anat el cap de setmana?" "Ah, doncs molt bé, molt bé" "Sí? Has marxat fora o què?" "No, no! hi ara, amb la crisis que hi ha. Jaja! ja m'agradaria. El que passa és que, escolta, m'he aplicat un mini enema d'aquest i, caram! Mà de sant!" "Ah si? Què bé...ara mateix em vaig a comprar un"

Uhm...no, crec que aquesta conversa no és possible.

Però el que no hi ha dubte, és que algú està comprant-ho i que els Activia es venen molt bé. Això sí, no puc evitar de mirar al consumidor del iogurt de torn i pensar "jurs, vas restret!"

Serà que tenim moltes coses a dins!

2 comentaris:

flop! - Ivan Rodriguez ha dit...

Fliparies la de gent que fa servir supositoris de glicerina...

F ha dit...

Jajaja! Que gran!! Be, és "harto conocido" que les dones tenen més problemes que els homes per anar de ventre. A l´estiu, amb la calor, els nervis, els mals hàbits alimenticis i els transtorns horaris fa que encara costi més fer ús del senyor roca. Ara de totes formes aquests anuncis m´emprenyen; Jo soc un defensor del màrketing agressiu, del "pan con fibra, está que te cagas"