dilluns, 7 de juliol del 2008

Visites importants

Pobre dona, ja feia temps que hauria d'haver vingut, però per una cosa o per l'altra no havia estat possible fins aquesta tarda. Ma mare ha vist el meu pis. Ma germana també, per cert :)

No seria una notícia important a nivell mundial, no, però dins del meu microcosmos doncs té la seva rellevància.

Vist i plau. La meva mare considera que NO visc en una quadra ni res semblant. Per tant, em dono per satisfet. Els meus companys de pis sabeu que la visita d'avui té trampa. La té perquè els dilluns és precisament el dia que ve la senyora de la neteja a casa. "Uala qué pijo!" direu...Bé, doncs sí, què carai!

Per celebrar-ho, doncs s'ha fumat una cigarreta. Cosa que em repateja, per cert. No és que pertanyi a la croada antitabac, però com que és ma mare, doncs no m'agrada que fumi. Manies que tinc. Però bé, com a mínim considero que fumar és com un símbol d'aprovació per part seva. Perfecte doncs!

4 comentaris:

xerop ha dit...

Jejeje! Un vist-i-plau matern més!! Som els millors!

I bueno, la petita trampa s'accepta, qué coño, 33 euros invertits! :p

Montse ha dit...

Hola, jo com a dona... no soc mare de ningu, per sort! També aprovo el pis, la veritat es que el teniu molt pulit! :P

Ara que m'agradaria veure'l sense l'ajuda extra!

Pau ha dit...

Quina millor inversió que poder dedicar-se a fer el vago quan un arriba a casa? Algú q et fagi la feina crec q és invertir en qualitat de vida, si es pot, és clar.
Doncs sí q és important el vist-i-plau dels pares, i sobretot el de la mare, sembla q si no no està mai bé del tot, ets com un clandestí, poc legal i sospitós. Ai, les mares. Santes dones.

sukkus ha dit...

Doncs llavors ja els tenim tots, no? Jo ja vaig obtenir la benedicció de mare, àvia, tiets i cosí i això que era dissabte (val, que aquell finde estava jo sol xD).

Com una cigarreta a casa? Espero que fos al balcó ;)