divendres, 20 de març del 2009

Sóc (una mica) notícia

Doncs sí, sense buscar-ho l'altre dia vaig guanyar un premi de "La Vanguardia" per la meva entrada sobre la mort de (el grandíssim) Pepe Rubianes.

Jo! guanyant un premi per un escrit? Deurien estar de broma, però no resulta que va agradar i aquí hi sóc jo i aquí també tinc els meus minuts de fama (relativa).

Em fa il·lusió, ho reconec, i també m'agradaria compartir aquest premi amb tots vosaltres lectors habituals o de passada d'aquest bloc. Suposo que sou uns quants, tot i que realment sou poquets els que comenteu (cosa a la que us animo perquè sempre agrada veure que realment hi ha algú "out there"), però una part del premi és vostre per motivar-me a anar escrivint amb més o menys regularitat.

Així que sí, "Tengo un blog" :)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Grande, nen! Enhorabona!

Txes ha dit...

colló! enhorabona marquitus!

Montse ha dit...

Felicitats!

Unknown ha dit...

Què bé nen!!! No esperava menys de tu!!! Sabíem que podies! ¿en què consisteix el premi?

Pau ha dit...

Felicidades! miehehe

sukkus ha dit...

Felicitats nanu

joanda ha dit...

Noi, no sé què passa que fins avui no m'ha sortit aquesta entrada i totes les següents

Moltes felicitats!

Marc Gil ha dit...

Gràcies a tots! :D