dilluns, 28 de maig del 2007

Com no he de piratejar!?

Avui m'he comprat 3 cd's (Faith No More, NIN i Placebo) a una coneguda cadena francesa (comença per F i acaba per NAC). Els he comprat d'oferta, excepte el de NIN que m'ha costat uns 20€. Però em fot una ràbia obrir un CD i pensar: "A veure les lletres..." I què em trobo?








Exacte, res de res...Nanos, a cagar. Segueixo com sempre. Pagaré taxes o canons o el que ells diguin, però a canvi penso piratejar sense cap tipus de compasió. I mira, de tant en tant faré com avui i em compraré algun CD.

3 comentaris:

Pau ha dit...

SGAE, discográficas y demás charlatanes: Hay que decirlo más...

sukkus ha dit...

Que els artistes es deixin de discogràfiques, si al final la pasta la treuen dels concerts... Que pengin les cançons a Internet a un preu raonable (que ja guanyaran molt més que el què ho fan actualment) i ens les baixarem i farem els CDs sense enriquir als p***s intermediaris de sempre

Marc Gil ha dit...

Ja hi ha molts grups que ho fan, ja...però el marketing/publicitat que et pot donar una discogràfica i que t'obre les portes de les masses va realment bé. Molts grups acaben venent la seva ànima a una discogràfica per uns quants anys/discs.

Però també hi ha els que intenten fer contactes i col·legueo, com els Hordes of Yore que tinc linkats. El cantant, l'Andre, és amic meu i mira, jo li faig la publi que puc. Tot i que el seu estil no és el que diríem comercial.