dimecres, 30 de maig del 2007

Tal dia com avui...

De 1431 resulta que Joana d'Arc va ser cremada a la foguera a la tendra edat de 19 anys, després que un tribunal anglès la hi condenés.

Relacionat amb Joana d'Arc, inmediatament m'ha vingut al cap Mila Jovovich, que la va recrear en un paper en la pel·lícula d'inesperat títol Joana d'Arc.

De fet, si us he de ser sincer, Joana d'Arc és un personatge que segurament ha estat mitificat i usat per la religió (no m'acabo de creure que una pageseta tingués nocions de tàctica militar), però no em negareu que és una bona excusa per posar una foto de la Jovovich que m'encanta des de que la vaig veure al Quinto Elemento

Aquí la teniu!


I així faig la quadratura del cercle començant per una heroïna nacional francesa i acabant fent referència a una pel·lícula produïda i dirigida (Luc Besson) a França.