dimarts, 12 de juny del 2007

El tapat!

Doncs sí, sembla mentida però li hem fotut canya al Tau!! No m'ho podia creure, i menys quan han expulsat a Navarro. El Rovirosa deia que era indignant, però aquest tio o no ha jugat o no ha entrenat mai a bàsquet, perquè la tècnica se l'ha ben guanyat el Navarro.

Però allà estaven, l'Scopattore del Gianluca i Marconato Triiiplista més un Roco Leny "zancadas veloces" Ukic i tota la resta...Quan el Barça és un equip no hi ha qui pugui amb ells. Llàstima que és un equip al que li costa sortir!


Barça a l'Eurolliga!


Això sí, una llàstima la Penya que, un cop més, no ha sabut gestionar un final de partit apretat. És l'assignatura pendent de Rudy. I també em fot perquè ara no podré veure tots els partits al camp (i bé, perquè hem perdut l'avantatge de pista).


Ah, i per suposat! A reveure mestre

2 comentaris:

sukkus ha dit...

Jo quan vaig sentir que li pitaven la quarta i que protestava, quan havien pitat una tecnica a Roe bastant rigurosa (segons radio marca), vaig pensar què fas? I pam!! Rigurosa la de Navarro (també segons radio marca) però poc intel.ligent. Aquí ja estava a punt de l'atac de cor, amb el content que estava guanyant d'11. Però per sort el Barça encara va anar a més (pel què he sentit i llegit crec que t'oblides de Grimau també) i no vaig patir gaire més.

Per suposat adeu al gran mestre Bo-di-ro-ga, un dels més grans del bàsquet europeu.

Rudy al Barça l'any que ve es publica avui? Gasol dient que no és compatible amb Navarro?

Marc Gil ha dit...

Uhm, Grimau...no sé no sé. Va estar bé, però estava força insegur treient de fons. Potser li va donar caràcter, però per mi Basile va ser molt més decissiu.

D'això de Rudy alguna cosa he sentit...Home, no compatibles. Jo crec que ben dirigits aquests dos es poden convertir en campions del que vulguin junts. Però han d'acceptar els seus rols i crec que Rudy ha d'acceptar que Navarro mana a can Barça.