dimarts, 26 de juny del 2007

Un altre punt en contra de la religió

"Empenediu-vos tots dels vostres pecats, el final està pròxim" vaig llegir. Ràpidament vaig agafar tots els meus estalvis, els vaig treure de la caixa (parlem? si home!), em vaig organitzar una bacanal per després de dir-li al meu jefe que l'odiava (no és veritat, però com que és un clàssic) i vaig decidir-me a morir amb les botes posades!

Més tard, un desgraciat que no mereixia viure, em va fer notar que a sota del titular hi havia una notícia que deia que del que es parlava era de la famosa classe d'Educació per la Ciutadania.

Maleïts siguin! Ara sí que estic ben fomut.

Però aquesta gent no es pot ocupar de coses realment "malignes", així, dit amb el dit petit a la comisura del llavi.


Mira, la bestia del can cervero (via: Paul Robertson's Journal)