diumenge, 16 de setembre del 2007

El segon és el primer dels perdedors

Quina llàstima. Al final no s'ha pogut trencar la maledicció no escrita que diu que el guanyador del Mundial de bàsquet no guanya l'Eurobasket (en el cas dels EEUU normal, no?)

Han fallat moltes coses en aquest últim partit...començant pels tirs lliures. Paupèrrim %. Gasol no ha estat especialment fi, però no li retrec res perquè el paio, ell solet, demana 3 defensors pendents.



Pepu...aix, no ho sé què ha passat avui. No cambiaré la meva opinió sobre ell com a entrenador per un sol partit dolent, encara que sigui la final, però m'ha d'explicar perquè no ha canviat a C.Jiménez després dels errors finals i el gran desencert de tir exterior que ha tingut. També m'ha de dir què feia JC Navarro a la banqueta als minuts finals.

Res, ens queden els Jocs de Beijing 2008 per treure l'agredolç gust d'una plata indesitjada davant d'una Rússia que ha vingut de tapat i ha guanyat.

Visca el bàsquet!

1 comentari:

sukkus ha dit...

Sí, jo tampoc vaig entendre molt certes decisions de Pepu, massa conservadurisme respecte Japó. Jimenez sembla que hagi de jugar, fins i tot quan la defensa i el rebot no estaven sent massa problemàtic, i en el fons es necessitaven dos o tres cistelles que sentenciessin.
Gasol, bé, va assumir el joc de tot l'últim quart, així que poc li podries dir (també trist tàcticament), però tenint en compte la xuleria de NBA Star que porta a sobre, doncs sí, havia d'haver ficat algun tir lliure més.
Bé, jo també coincideixo que el campionat ha estat bo i la plata no és per estirar-se els cabells, en tot cas per baixar una mica els fums a cert entorn.