divendres, 23 de novembre del 2007

L'escriptori



En resposta a la petició de xerop doncs aquí li presento el meu escriptori actual.

La foto correspont a Aiguafreda on fa uns mesos vaig fer el meu bateig de submarinisme.

És una foto feta pel Lluís (actualitza el blog nano).

En els últims anys sempre he tingut com a fons d'escriptori fotografies fetes per mi (menys aquesta) en paissatges que m'han agradat i on he tingut la sort de viatjar. Vaig tenir la vista de Toronto des d'aquí o una foto mística del Macchu Picchu a les 7 del matí (la foto linkada no és la meva).

Espero que la propera foto sigui dels Alps, on tinc ganes d'anar a esquiar una mica, ja que de les pistes d'aquí no me n'acabo d'enrefiar.

I tu, quin escriptori tens?

2 comentaris:

Pau ha dit...

"baig" !!!!! XD

Jejej, está bien Aiguafreda :) ya tengo ganas de que llegue la primavera para hacer unos chapuzones!

Marc Gil ha dit...

Menuda cagada. Merci tio.

Es que la v i la b estan muy cerca. Y encima se me deberían cruzar el "vaig" con la palabra "buceig" i la mezcla fue demoledora.

Corregido!!