dijous, 15 de novembre del 2007

Quina ràbia això de la Loteria de Nadal, no?

Sí, sí...ja sé que ens poden tocar no sé quants milions, però jo que mai he comprat un dècim, aquest any estic en una empresa on tenen per costum tenir un número. Parles amb els companys i tothom et diu “No, jo es que si le toca a todo el mundo menos a mí me muero” I coi, que té tota la raó i jo també he comprat.

De manera que comprem loteria no per pensar que igual, en una d’aquelles potres impressionants de la probabilitat matemàtica, el bombo i les boletes es posen d’acord per a que surti una determinada sèrie de números que per casualitat formen el número que tens a les mans i et toquen uns “kilos”. No, no! Res d’això on vas a parar?

Hosti el Nadal, es fan tantes coses per compromís i per quedar bé...

1 comentari:

sukkus ha dit...

Jeje, a mi m'ha passat el mateix. Però aquí és realment per l'enveja humana, clar, toca a tots i tu no l'has comprat. L'any passat ho vaig passar malament perque entre ser nou a SEAT i estar a fora, doncs se'm va passar... i per sort no va tocar!!! Aquest any ja l'he comprat :). I és que no el compres amb la il.lusió de què et toqui, sinó per en cas de què toqui, no siguis l'únic que no l'ha comprat.