diumenge, 4 de maig del 2008

Bròtola a la vista!

Aprofitant el cap de setmana per reiniciar les inmersions en les aigües del mare nostrum he fet dues coses:

1.- Deixar-me una pasta significativa, però encara raonable, en un equip complet de submarinisme...neopré (curt i llarg), jacket, reguladors i escarpins i "patos".

2.- Anar en una petita barca fins a Illa Fitó, a prop d'Aiguablava, Begur i fer la imersió. Tot i que no hi havia massa activitat animal, al final hem aconseguit descobrir el cau d'una Bròtola


Foto via http://marenostrum.org/vidamarina/animalia/peces/mediterraneo/

Sempre hi ha alguna cosa interessant per veure a les profunditats!

1 comentari:

Pau ha dit...

Ei, jo també m'he estat remullant el cul, dijous i divendres. Vaig fer dues inmersions a Blanes, desde terra, força cómode si aconsegueixes aparcar bé i no hi vas massa tard. Prova-ho algún dia, és econòmic, i allà mateix hi ha un centre on et pots agenciar una ampolla. No té cap luxe pq és un xiringuito, però et fan el servei. És al costat mateix del port de Blanes.
T'entenc perfectament, jo tampoc dubtaria en deixar-me la pasta en l'equip, he tingut molta sort i només he hagut de comprar-me el traje, la resta m'ho han donat tot la gent amb la q vaig. Són "veteranos" del tema i tenen de tot, i el q no tenen ho aconsegueixen a un preu ridícul, ja saps, les relacions comercials amb les botigues especialitzades quan portes clientela a dojo (cada curset q fan) són prou rentables.
Ja anirem comentant, si et sembla bé. A mí m'espera una temporada de poques inmersions pq estic estudisant un Màster que m'ocupa els caps de setmana, o sigui q no saps com q t'agrairé q comparteixis les teves.
Salut, Marc