divendres, 28 de desembre del 2007

Bones notícies

Crec que ni els que em coneixeu personalment us ho esperaveu. Bé, la veritat és que ni jo mateix les tenia totes amb mi i per això tampoc vaig comentar massa cosa.

M'han contractat per treballar a la central de Nike. De fet, abans d'anar a Oregon, calculo que al segon semestre de l'any que ve, estaré fent un stage a les oficines de Barcelona on coneixeré una mica tots els procediments, la política de l'empresa, etc (típic d'una multinacional). I després bon vent i barca nova! Cap els USA!!

Buf, feia tant de temps que tenia ganes de fer alguna cosa relacionada amb l'esport i el marketing. Qui sap!? igual torno fet un Sandro Rosell qualsevol i porto el nou fitxatge estrella del FCBarcelona.

Ara que ja és oficial us aniré informant. De moment, demà a celebrar-ho!!

5 comentaris:

Txes ha dit...

COÑÑÑIO MARQUITUS!!! MOLTES FELICITATS!!!
Quina passada nen! Quan arribis a Oregon, fes com la peli Love Actually, i ves directament a un tipic bar americà.
Enhorabona! saps quan temps has d'estar allà?

Aneralia ha dit...

Felicitats Marc.. ¿puedo ir encargando alguna cosilla con descuento?? jejee.. Besos de miel...(con copyright)

flop! - Ivan Rodriguez ha dit...

Mecasundena! se'm marxa el meu contacte amb el marqueting farmaceutic!!
Be, nen, aprofita el que puguis!!

sukkus ha dit...

Collons, nen, vaja sorpresa. Moltíssimes felicitats crack!!! Ja m'explicaràs avui més detalls.

Marc Gil ha dit...

Jejeje...sou bona gent! I molt inocents!!! jajaja 28 de desembre.

Però m'alegro de veure que una cosa així és factible. Ara em plantejo de tirar currículums a Nike en serio!