diumenge, 16 de desembre del 2007

Recompte anual

Ja que per aquestes dates està tan de moda fer un Top ten o un recull de les millors notícies, successos, etc. anuals, jo no he volgut ser menys i faré un Top ten personal donant alguna raó (a veure si en sóc capaç).


10. Comprar el Catan: Va ser fa ben poc, però no hi ha dubte que va ser una decisió encertada. (popularitat + 10)

9. Començar un blog: Encara he d'aprendre molt, moltíssim, però com a mínim estic escribint unes línies que, fins i tot, el dia que jo mori encara quedaran donant voltes pel ciberespai (acollonant, noi!)

8. Començar a treballar a Sanofi Aventis: A part de ser una bona empresa (tot i tenir algun problema amb el contracte), aquesta feina m'ha suposat un canvi qualitatiu que espero em permeti dur a terme alguns objectius a curt termini.

7.Descobrir una mica més del Baix Empordà: Després de que l'any passat fos el primer estiueig i estigués una mica perdut, aquest any, bicicleta i motxil·la, m'han mostrat els fantàstics entorns que tenim a Catalunya.

6. Aprendre submarinisme i fer les meves primeres inmersions: No tinc cap dubte que ha estat una experiència espectacular i que volia fer des de ja fa anys. Finalment vaig fer el pas i me n'alegro molt.

5. Tornar a participar en una manifestació per una causa en la que crec: Des de que Espanya va entrar a la guerra d'Irak no ho havia fet i ja tocava.

4. Conéixer gent molt interessant: Important no parar de fer amics i veure noves maneres de pensar, d'enfocar els temes, així com tenir excel·lents companyes de feina.

3. Visitar Carcassone amb unes amigues i anar a Alemanya/Rep.Txeca a visitar un amic: Va estar molt bé i no oblidaré haver estat prenent unes Biers al Biergarten ni passejar-me per les rutes Càtars. Sempre està bé poder fer viatge en bona companyia.

2. La Segona edició de la Ruta Cochina: L'any que ve a Conil tota una setmana, jeje.

1. Augmentar inmensament la meva autoestima: Vaig passar una mala temporada però des de gener d'aquest any que s'acaba les meves relacions personals han millorat indubtablement conseqüència d'aquest "creure més en mi mateix".

Bé, més o menys crec que no em deixo massa coses.

A veure si algú altre agafa el fil i fa el seu Top Ten personal.

Salut!

2 comentaris:

Pau ha dit...

4. Conéixer gent molt interessant: Important no parar de fer amics i veure noves maneres de pensar, d'enfocar els temes, així com tenir excel·lents companyes de feina.

Que te engaña el subconsciente!!!! XD

Marc Gil ha dit...

Envidia cochina chaval!