dilluns, 10 de desembre del 2007

Catan, Catan, CATAN!!

Després de descobrir que el Pau ha vist el seu Catan destruït per les forces paletils(evidentment, em refereixo als "paletes" que li estan arreglant el piset), me n'orgulleixo de comunicar que jo també posseixo un Catan, o més ben dit, un "Los Colonos de Catan"

Els lectors habituals d'aquest blog el coneixeu de sobres. La resta heu de saber que ara mateix, si no el coneixeu, viviu en la més absoluta ignorància lúdica, ja que juntament amb el gran Carcassone és el millor joc de taula del que he disfrutat en companyia.

Jocs de taula sencills d'aprendre, més fàcils encara de jugar i que tenen un equilibrat grau d'estratègia i sort i, sobretot, una durada ben delimitada. Res de partides eternes de Risk (que mira que també és un gran joc, però dec haver acabat dues partides en ma vida).

CATANEROS UNIU-VOS!!



Post dedicat a Pau i al seu maltractat Catan

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Ole!!!

Benvingut al club!!!

Jo aquest any per a reis, extensió de caballeros y ciudades... encara que m'estic plantejant la de 5-6 jugadors.

Se´ns dubte un gran joc, encara que ara que he entrat en aquest món, n'hi ha moltíssims, i molts que semblen molt bons

sukkus ha dit...

Ole, benvingut al club. Jo JD tambe estic dubtant entre ambdues extensions, potser que ens posem d'acord ;).

Marc Gil ha dit...

També em va comentar el Pau que hi ha Catan on line gratuït...No us pica una mica això?

Podríem fer una partida internacional!

Pau ha dit...

Buenas!

efectivamente, existe una versión online de carcassone, settlers of catan, etc. Sólo necesita Java para usarse y es multiplayer. La página necesita registro.

http://games.asobrain.com/

Todo es decirlo y pam!

Ah, y viene con dos o tres expansiones! (que se pueden activar/desactivar)