dimecres, 12 de desembre del 2007

Good bye Glasses

Estimades ulleres:

M'heu ajudat molt durant aquests darrers 10 anys. Ai, gairebé recordo com apretava els meus ulls per poder llegir què dimoni posava a la pissarra de l'escola.Vau arribar i els meus maldecaps, literalment, van acabar.

Però ara, ja fa temps que ho havieu de saber, ho hem de deixar aquí. Com a mínim durant unes dècades, quan la vista cansada m'apareixi ja en tornarem a parlar.

Per què? dius. És evident. Sóc un tio esportista, m'agrada jugar a bàsquet, m'agrada skiar, m'agrada fer submarinisme i vosaltres no em voleu acompanyar a totes aquestes coses...Sí, ja sé que em doneu un aire intel·lectual i modernillo si voleu. Però no em compensa. A més, sempre puc dur unes ulleres de sol sense graduar.

Així que crec que els nostres camins s'han de separar.


Amb molta estima pels serveis prestats
Marc


"Dr. Maligno! Vaya preparando el "Laaaseeer"

4 comentaris:

F ha dit...

Tio!!! Pobres ulleres!!! Elles han compartit la teva visió del món, elles han vist tot alló que tu volies veure. Necesiten un homenatge, una festa de comiat, agafar un bon pet d´absenta, brindar amb elles pel seu nou brillant futur, com per exemple, els ulls d´algú que les necesiti per poder veure el món tal com l´has vist tu. Has de deixar que les teves ulleres facin el viatge d´una nova vida als ulls d´un altre, potser aquell persona de cop i volta recordi coses i llocs que mai havia vist com a propis. potser aquesta persona un dia es vegi al mirall i trobi el teu reflexe somrient a les ulleres que tant anys heu compartit una manera de veure el món.

Marc Gil ha dit...

Doncs realment és una molt bona idea això de donar les ulleres.

Potser podré ajudar algú altre.

Merci nano!

(Absenta for life)

Unknown ha dit...

tiu, jo he près la mateixa decisio...em sembla que ja t'ho vaig dir...

Dimecres que ve tinc visita a la oftalmòloga... i espero que al febrer, ja estigiu alliberat.

Tinc ganes de fer el primer riu del matí veient l'espumeta que deixa en el water, de fer esport i veure la cistella, de sortir de la platja i trobar la tovallola...

I també agrairé això de comprar unes de sol, i poder-me-les endur tal qual, sense graduar!

Marc Gil ha dit...

JD, doncs podríem veure si ens fan un descompte per Rappel! jajaja