dimecres, 26 de març del 2008

Problemes al paradís

Haha! us pensaveu que la sèrie "Independitza't és una cosa xula de fer" ja s'havia acabat amb la rutina? DONCS NO! Amiguetes i amiguets, estàveu mooolt i tràgicament equivocats. La rutina només era el preludi de la tempesta.

La situació és la següent. Una de les habitants de la casa de gran hermano. De fet l'única fèmina de la casa, té per costum introduir a cert element argentí a casa dia (millor dit nit) si i l'altre també... La situació, Houston, comença a ser insostenible. No ens enganyem, no ens cau bé el paio. A part de ser un manta, sembla que la casa sigui seva i fa que ella comenci a pensar que viu sola.

Aquesta nit, sense anar més lluny, han estat a punt de deixar-nos sense Buenafuente. La mare que els va... per sort, Déu, l'Spaghetti Flying Monster o alguna altra entitat


Aquí podem veure una imatge de l'entitat superior que ha rebentat el DVD

s'ha encarregat de fer inaudible el DVD que havien llogat. HA!

I ara mateix estic disfrutant d'una mica de Bertovisión.

Però quan un dels companys de pis comença a dir "yo esto no lo pago" (coño, pero si lo hablamos y dijiste que estabas de acuerdo), "me ignoráis" (coño pero si estás todo el dia fuera y/o con el puñetero argentino), "lavo todos mis platos!, eso sí, las dos cucharitas que habéis usado vosotros, ni hablar" (si, y tu novio de turno no se ducha cada mañana en la ducha de TODOS, ¿¡verdad!?), "no me destendáis la ropa que lleva dos días tendida, porque está húmeda y entonces me resfrío" (serás...), "me pongo a hablar a todo volumen por teléfono con mi madre mientras estás mirando un programa que te interesa a dos metros de tu oreja" (gracias maja, que te la pique un pollo), "es sábado por la mañana, sé que habéis salido de noche y habéis llegado más bien tarde, pero oye, que como está mi novio aquí, pues que vamos a hechar un kiki con la música más alta que en el Pacha de Ibiza...para disimular un poco" (lee mis labios: HI-JA-DE-LA-GRAN-PU-TA, SON LAS 12 Y TEN-GO RE-SA-CA)

En fi, que ja veieu que la cosa trontolla per una de les potes. Però en un gir del destí doncs resulta que sukkus, ara resident a la freda Alemanya, ha de tornar en breu i ja sabem el lloc de qui ocupará a la casa.

Estàs nominada xata.

4 comentaris:

Montse ha dit...

Ja he descobert una cosa, que el Buenafuente es sagrat, estic d'acord amb tu, encara que jo soc més del Berto (es una debilitat que tinc).
A la meva companya de pis no li agrada i li entra la verborrea totes les nits a les 00:00.

Saps qui sóc?

Marc Gil ha dit...

Uhm, tinc una lleugera idea de qui deus ser...

Diria que ets una persona amb uns horaris laborals diferents i amb unes estanteries d'Ikea que cauen...pot ser? :P

xerop ha dit...

Uffff... Per una banda m'he partit llegint el post, i per l'altra no em fa ni puta gràcia, clar, com a part implicada. FUCK-U!!!

sukkus ha dit...

Tu tu tu tu tu tu tu tu(leer con tono de séptimo de caballería)

Nanus, que ja estic quasi aquí, dos mesets de res i allà em teniu. Així que ja li podeu dir que l'1 de juny ha d'estar fora del pis, perquè allà em penso instal.lar directament, tot i que el primer mes potser aniré alternant (com a mínim fins que passi la pudor de pintura i trobi plaça de pàrquing :).